Wednesday, March 25, 2009

ALPHA LIPID PENAWAR BATUK, ASTMA DAN DEMAM BERULANG - ULANG

Tajuk dan penulisan di bawah ni saya petik daripada pengalaman En Mat Shah yang di tulis di blog beliau ( rujuk link bloggers ). Bila saya renungkan balik memang betul terbukti Alpha Lipid penawar kepada bukan sahaja batuk tetapi pelbagai penyakit. Merujuk kepada diri saya sendiri, sebelum mengamalkan alpha lipid saya sering mengalami demam, lesu dan yang paling tak tahan BATUK. Batuk yang saya alami pernah mencecah tiga minggu sehingga di syaki dijangkiti penyakit TB. Setelah makan antibiotik yang dibekalkan doktor, saya kembali sembuh namun batuk berulang lagi. Penyakit BATUK dan DEMAM YANG BERULANG - ULANG inilah yang menemukan saya dengan Alpha Lipid. Tiada siapa yang memperkenalkan produk ini kepada saya tetapi melalui inisiatif saya sendiri melalui internet. Dengan niat untuk mencari makanan tambahan yang boleh meningkatkan daya tahan badan terhadap penyakit, saya terjumpa produk ini di internet. Setelah mengamalkannya sebanyak 3 tin saya amat berpuas hati dengan tahap kesihatan saya sendiri oleh itu tanpa teragak - agak saya telah mengambil keputusan untuk menjadi pengedar. Saya juga merupakan seorang penghidap astma sejak kecil. sehingga dewasa saya membawa inhaler kemana sahaja. tetapi sejak mengamalkan alpha lipid saya dapat merasakan alahan yang menyebabkan saya diserang astma semakin berkurangan. Kalau anda tidak percaya, cuba lah dulu. Jangan blok minda anda dengan pendapat yang terlalu negatif. Selalunya hanya orang yang telah mengalami sakit dan sembuh dapat menghargai erti hidup sihat. Oleh itu, fikir fikir kanlah. yang manakah lebih penting untuk diri anda dan keluarga? Wang atau tahap kesihatan yang baik.


ALPHA LIPID menghilangkan penyakit batuk.


Aslkm,

Alhamdulillah, pada 20.2.2008 (Jumaat) saya terpaksa rushing dari putrajaya ke kluang dan kluang ke putrajaya kerana team kami buat pertama kalinya menganjurkan BP di Putrajaya dengan dihadiri Bro. Samhan. Alhamdulilah ramai yang hadir lebih kurang (25 orang). Market di Putrajaya masih kosong dan saya terkejut kerana ada rakan baru bisnes saya dari Sarawak. Insyallah Sarawak akan diketuai oleh beliau.Selepas tamat BP Putrajaya, keesokan harinya saya pulang semula ke Kluang untuk membantu persiapan perkahwinan adik ipar. Berita gembiranya adalah, mak mertua dan ayah mertua saya yang menghidapi batuk-batuk (dah lama beliau berdua hidap, x boleh kene cuaca sejuk dan bermacam2 ubat dah dimakan), beliau memberitahu, susu ALPHA LIPID menjadi dan penyakit mereka berdua telah sembuh dalam tempoh 2 minggu sahaja. ALHAMDULILLAH. Apakah maknanya itu? Ini bermakna...PRODUK INI MEMANG JADI...Lepas ni akan hebohlah ditempat kerja mak mertua saya tu. Bukan apa, beliau gembira kerana telah sembuh sepenuhnya.


Malamnya pulak saya bertemu seorang kawan lama (suami kepada kawan isteri saya), kami berbincang mengenai bisnes ini. Alhamdulillah, beliau telah nampak betapa bagusnya produk ini dan beliau akan menguasai pasaran di Kluang kerana orang belum tahu. Insyallah, kalau beliau bersungguh-sungguh, apa yang beliau idamkan pasti tercapai. Insyallah, esok saya akan ke Banting kerana ada saudara yang ingin tahu produk ini. Lihat, pasaran perniagaan inilah yang paling mudah dan menguntungkan. Apa lagi, jangan fikir2 kan aje, mulalah belajar berniaga secara part time sahaja. Dalam paper 2, 3 hari ini, Kemeneterian Sumber Manusia memaklumkan bahawa seramai 98,000 penduduk Malaysia berhadapan dengan risiko buang kerja pada bulan Februari SAHAJA. Sediakan Payung Sebelum Hujan...Inilah payungnya...
Hubungi saya untuk penerangan lanjut produk ini dan bagaimana untuk berjaya dalam bisnes ini. Insyallah, kalau anda berkawan dengan orang berjaya, anda akan jadi kaya. Amin

No comments:

Post a Comment

________________________________________________